Zlecenia na odbioru na terenie miasta Białystok przyjmowane są do 14:15 (dla większości kodów pocztowych).
Dla zleceń poza Białymstokiem graniczne godziny odbioru przesyłek są inne. Przejdź na stronę
UPS.COM i sprawdź, do której godziny możesz zaplanować odbiór przesyłki.
Wpisując dane nie używaj polskich liter w nazwie miasta i kresek w kodzie pocztowym.
Zlecenie odbioru przesyłki musi obejmować 2 godzinny zakres, w którym może przyjechać kurier.
Jeżeli został wybrany przedział czasowy np. 12:00 – 14:00 oznacza to, że kurier może przyjechać zarówno o 12:01 jak i 13:59.
Przesyłka powinna być przygotowana do wysyłki przed przyjazdem kuriera. List przewozowy powinien być umieszczony na paczce.
W przypadku, gdy kurier nie pojawił się w wyznaczonym czasie, prosimy o sprawdzenie statusu zlecenia w systemie UPS.COM.
Zawsze możesz skontaktować się z nami pod numerem 85 888 03 00.
PODJAZDY STAŁE
Codzienne podjazdy kuriera są realizowane w ustalonym zakresie godzin. Jeśli chcesz zmienić godziny podjazdu, skontaktuj się z nami pod nr 85 888 03 00 lub ze swoim opiekunem UPS.
Jeżeli wysyłasz ponad 50 paczek dziennie, jesteśmy w stanie wydłużyć godzinę odbioru przesyłek nawet do 19:00.
Z założenia codzienne odbiory są realizowane przez tych samych kurierów rejonowych.
Jeżeli wiesz, że Twój kurier rejonowy jest nieobecny i potrzebujesz skontaktować się z kurierem go zastępującym,
zadzwoń do nas 85 888 03 00 i wybierz wewn. 3, aby połączyć się z koordynatorem kurierów.