LOKALNA INFOLINIA
Wydrukuj powyższą tablicę kontaktową UPS Białystok
1. MAGAZYN PORANNY (7:00 - 12:30)
Wybierz 1, aby połączyć się z osobą odpowiedzialną za poranne sortowanie przesyłek, które przyjechały do Białegostoku.
2. MAGAZYN WIECZORNY (12:30 - 18:00)
Wybierz 2, aby połączyć się z osobą odpowiedzialną za przygotowanie do wysłania do sortowni przesyłek odebranych od nadawców z Białegostoku.
3. KOORDYNATOR KURIERÓW (7:30 - 15:00)
Wybierz 3, aby połączyć się z osobą odpowiedzialną za pracę naszych kurierów.
4. PUNKT OBSŁUGI KLIENTA (7:45 - 17:00)
Wybierz 4, aby połączyć się z Punktem Obsługi Klienta w Białymstoku. Tu pomożemy Ci we wszelkich sprawach dotączych naszego oddziału.
5. DYREKTOR ODDZIAŁU (8:00 - 17:00)
Wybierz 5, aby połączyć się z dyrektorem oddziału (pochwały i uwagi dotyczące pracy oddziału, propozycje rozwoju współpracy).
Przypominamy, że możemy Państwu pomóc tylko w sprawach dotyczących oddziału w Białymstoku.
We wszystkich pozostałych sprawach prosimy o kontakt z Centralą UPS.
Dobrego dnia!